6099001609 |
Recursos educatius amb PDI per treballar amb alumnat amb diversitat funcional |
2016-2017 |
Taller a centre. Professorat d'educació especial |
|
|
|
3/2/2017 - 16/6/2017 (15 hores) de 12:00h a 14:00h |
|
C Aremi |
|
c. Mestre Tonet, s/n (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/12/2016 - 03/02/2017 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Les avaluacions realitzades al centre ens plantegem la necessitat de gestionar la PDI i l'aplicació d'eines digitals per al nostre alumnat.
|
| |
Objectius |
1. Saber gestionar la PDI
2. Saber sincronitzar la tablet alm la PDI
3. Establir mecanismes que ens permetin anar avaluant el treball realitzat.
|
| |
Continguts |
1. Gestió de la PDI
2. Sincronització Tablet-PDI
3. Aplicació d’eines Digitals a les aules
|
| |
Formador/a |
Vitores Badia, Joan Jordi
|
| |
Avaluació |
1. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
2. Les 5h dedicades al treball autònom al centre, es destinaran a l’elaboració de materials per a la implementació a l’aula.
3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat restringida al professorat del Centre Aremi de Lleida.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
03/02/2017 |
1200 |
1400 |
Sessió 2 |
divendres |
24/02/2017 |
1200 |
1400 |
Sessió 3 |
divendres |
24/03/2017 |
1200 |
1400 |
Sessió 4 |
divendres |
05/05/2017 |
1200 |
1400 |
Sessió 5 |
divendres |
16/06/2017 |
1200 |
1400 |
|
| |